در اوایل دسامبر ۲۰۲۵، ایستگاه فضایی بینالمللی (ISS) تاریخساز شد: هر هشت درگاه اتصال ایستگاه به طور همزمان میزبان فضاپیماهای بازدیدکننده بودند. این نقطه عطف توسط ناسا تأیید شد و از زمان آغاز مونتاژ ISS هرگز اتفاق نیفتاده بود. هشت وسیله نقلیه، ترکیبی از کشتیهای خدمه و کشتیهای تدارکاتی باری، ناسا، روسکاسموس، جاکسا و شرکای تجاری اکنون در ایستگاه حضور دارند. این پهلوگیریها در تعویض خدمه و تحویل بار انجام شد.
طبق گزارشهای خبری، ناوگان پهلوگیری شده به طور خاص به خدمه فضاپیماهای سایوز۲۸ و سایوز۲۷ روسکاسموس اشاره دارد. کشتیهای باری خودکار پروگرس ۹۲ و ۹۳ روسی به ماژولهای پویسک و زوزدا متصل هستند و استرالیا کشتی باری لجستیکی HTV X1 را در پایینترین نقطه بندر هارمونی پهلو گرفته است.
بندر رو به زمین یونیتی توسط کشتی تدارکاتی سیگنوس ۲۳ نورثروپ گرومن اشغال شده است. در نهایت، دو کپسول دراگون اسپیسایکس، یک کپسول دراگون Crew 11 و یک کپسول باری دراگون CRS-33 در جوی پهلو گرفتهاند.
اتصال هشت وسیله نقلیه، دوران پرمشغلهای را در عملیات ایستگاه فضایی بینالمللی نشان میدهد و این توضیح میدهد که چرا این ایستگاه یک مرکز پروازهای فضایی بینالمللی و تجاری است. خدمه این سفر اکتشافی ۷۳ شامل اعضای ناسا، روسکاسموس و جاکسا هستند که آزمایشهای علمی انجام میدهند. کنترلکنندگان تا جایی پیش رفتند که سیگنوس ۲۳ را به همراه کانادارم ۲ جابجا کردند تا سایوز ۲۸ بتواند پهلو بگیرد.
ورود سایوز ۲۸ تعداد خدمه را کمی به ۱۰ نفر افزایش داد؛ سایوز ۲۷ در ۸ دسامبر آنجا را ترک کرد و تعداد خدمه را به هفت نفر کاهش داد. این حادثه بر همکاری بین آژانسهای فضایی و حامیان مالی شرکتها برای کمک به آزمایشگاه مداری تأکید کرد.





